wtorek, 27 listopada 2012

Nominacja Liebster Award


Było dla mnie bardzo wielkim, no i za razem miłym zaskoczeniem, że dwie Bloggerki [http://onedirectionfanpolish.blogspot.com] i [http://samemistakes-onedirection.blogspot.com/] nominowały mnie do Liebster Award. Dawno tu nie pisałam, więc postanowiłam, że może w przyszłym tygodniu coś tu odświeżę, a może jeszcze kiedyś napiszę. :) A teraz coś więcej o nominacjach.
Otrzymuje się je od innego bloggera (lub bloggerów) za 'dobrze wykonaną robotę'. Następnie należy odpowiedzieć na 11 pytań (w moim przypadku będzie to 22, z racji podwójnej nominacji). Na samym końcu zaś to ja wyznaczę jedenaście osób, które moim zdaniem zasłużyły na tą nagrodę.

Oto pytania od Onedirectionfanpolish:
1. Dlaczego blog akurat o One Direction?
Hmm. Jakoś w styczniu tego roku zaczęłam szperać, aby dowiedzieć się więcej o chłopkach. Natknęłam się na mnóstwo opowiadań i jakimś trafem 'walnęła' we mnie pewna historia. To był dosłownie grom z jasnego nieba. Starałam się jakoś urozmaicić to wszystko, no i wyszło, co wyszło. :)
2. Za co lubisz każdego z 1D?
Ciężkie pytanie. Mogę tylko zgadywać.
Więc Louis jest dla mnie czymś w rodzaju lustrzanego odbicia. W jego zachowaniu odnajduję jakieś malutkie cząstki siebie, które mają swoje odpowiednie miejsce. Bardzo to w nim doceniam.
Niall to mały i przesłodki Irlandczyk, który swoim urokiem i wdziękiem powala na kolana. Jest skromny, ale za razem potrafi dogadać i zrobić komuś kawał.
Harry. Harry to uroczy loczek. Zawsze wydawał mi się trochę wycofany, podchodzący do życia i innych ludzi z dystansem. Niedawno zmieniłam zdanie, po tych seriach tatuowania się, i jest dla mnie kolejnym wariatem. Bardzo lubię w nim ten jego spokój podczas wywiadów oraz to nieokiełznanie, gdy wygłupia się z chłopakami.
Liam to typowy opiekun. Wie czego od życia chce i nie boi się tego mówić. Bardzo przykro mi było, gdy dowiedziałam się, że rozstali się z Danielle. Ale z drugiej strony jestem szczęśliwa, że ona dalej opiekuje się jego żółwiami. I bardzo ich za to kocham.
Zayn. Tak zostawiłam go sobie na koniec bo jest to trudne, gdy myślę o nim nie przez pryzmat opowiadania. Sądzę, że najbardziej lubię w nim tą cholerną nieśmiałość. To, że mówi, że boi się wody i wysokości, po czym w kolejnych teledyskach wcale nie wydaje się przestraszony, czy choćby w jakiś sposób zażenowany.
To by było na tyle :D
3. Twój ulubiony strój Niall'a?
Czerwona koszulka polo i beżowe spodnie. <3
4. Do którego z 1D jesteś podobna najbardziej?
Jak już napisałam wcześniej Louis jest chyba najbardziej odpowiedni. Jest szalony, porywczy i wie, kiedy przestać żartować. To takie chyba nasze wspólne cechy.
5. Za co podziwiasz One Direction?
Ymm. Trudno powiedzieć, bo nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Myślę, że ta ich beztroska jest najfajniejsza. Ale podziwiam ich głównie za wytrwałość. Za to, że pomimo tego, iż są zmęczeni sławą nie poddali się, bo ja dawno bym to rzuciła. Ale w końcu robią to co kochają.
6. Co było twoim natchnieniem przy zakładaniu bloga?
Uroda Zenka i jakieś takie wewnętrzne przeżycia, których musiałam się pozbyć.
7. W przyszłości wolisz zostać piosenkarką czy pisarką?
Każdy jako małe dziecko chciał śpiewać, ale wiem, że nie potrafię, więc wybieram zostanie pisarzem. W tym przynajmniej w jakimś stopniu jestem dobra.
8. Od kiedy jesteś Directioner (o ile jesteś)?
Od stycznia tego roku.
9. Z czym kojarzy ci się miesiąc twoich urodzin?
Z brzydką pogodą ;<
10. Czytałaś moje opowiadanie? (www.always-is-hope.blogspot.com)?
Niestety nie. Ale ostatnio nic nie czytam, więc nie ma się co przejmować. W dodatku nie sądzę, żeby ktokolwiek liczył się z moim zdaniem.
11. Czy w twojej szkole tolerują ciebie jako Directionerkę?
Ja jako Directionerka nie jestem typem fangirling'u. W szkole z moją paczką czasem gadamy o chłopakach, ale to przeważnie o ich wybrykach, czy głupich akcjach, tekstach. Spora część znajomych wie, że lubię 1D, ale nie było w tym nic więcej niż zdziwienia. Tak sądzę :D

Pytania od Samemistakes-onedirection:
1.Co chcesz robić w przyszłości?
W sumie to jeszcze nie wiem. Zawsze rozważałam zawód niespotykany, czyli coś tak unikatowego, że nie nudziłoby mnie to. Ale jeszcze nic nie znalazłam :D
2.Wasz ulubiony przedmiot w szkole?
Do tej pory był to wf, ale że już drugi rok nie ćwiczę wybieram hiszpański.
3.Najlepsze co cie w życiu spotkało?
Spotkanie wielu bardzo kochanych osób.
4.Macie jakieś zwierze?
Tak, pieska.
5.Ulubiony portal społecznościowy?
Twitter i Facebook.
6.Masz przyjaciela/przyjaciółkę?
Tak.
7.Jaki typujesz gatunek muzyczny?
Hip hop
8.Ulubiona piosenka ze wszystkich?
Ze wszystkich gatunków?! Kurczaczki. Nie umiem wybrać, ale możliwe, że Pezet - widzę jej obraz.
9.Masz chłopaka/dziewczyne?
Nie.
10.Jesteś aktualnie zakochany/a?
Nie.
11.Jak oceniasz siebie w skali 1-10?
4.

Nie mam ostatnio na nic czasu, nawet na znajdowanie 11 blogów, które czytałam. Więc nie wytypuję ;< Może mi się poprzypomina.

Pozdrowionka! xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz